středa 2. října 2013

Napsali o Posledním šlápnutí

zdroj: mytreneek:
zahradnik:
"UAC - Poslední šlápnutí. Celkem slušná konkurence, tak se celkem valí už od začátku. Foukal celkem silný vítr, takže se jezdí na UAC dost terezínů. V půlce odjíždí Néža, tak se to to trochu zklidňuje. Nejede se mi špatně, zkouším několikrát odjet a i v kostkách jezdím vpředu, ale v poslední kole mě zrazují průdušky, pořád kašlu a tak v závěru alespoň sjíždím klukům jeden únik těsně před cílem a závěr vypouštím. I tak spokojenost - letošek máme za se sebou "

time1:
"Poslední šlápnutí. Od startu jedeme v balíku, celkem pohoda. Pak po dohodě s Danoušem trochu měníme taktiku, mým úkolem je rozhýbat balík. Opakovaně nastupuju, kostky musí bolet všechny, nahoře terezín a je to. Před koncem rovinky nahoře ke mě přijíždí Néža, posílám ho do úniku dopředu a on odjíždí celkem zadarmo. Všichni čekají, co se bude dít, po 3 km už má skoro minutu náskok a je vymalováno. Já to pak ještě zkouším, ale už mě nenechají, tak jedu tak, abych jim to zprotivil a nechali Vencu jet. Postupně sjíždím většinu nástupů a pokusů, zbytek dost pomáhá Doly. Do cíle si najíždím moc zezadu, trochu se to tam mačká, to já nerad. Pak mi to nedá, tak začnu spurtit, jsem až 6... Měl jsem se víc tlačit a bylo by to lepší. Nohy dneska super, i když ke konci jsem je z toho svýho vychylování už cítil."

Žádné komentáře:

Okomentovat